Garantii și retururi


Garanția produselor

Toate produsele comercializate prin prezentul site sunt însoțite de certificat de garanție oferit fie de către producător fie de către societatea comercială care operează acest site. Condițiile de garanție sunt prezentate în detaliu pe certificatul de garanție.
 

Returnarea produselor

Dat fiind contextul actual (COVID-19), am extins termenul retururilor pentru produsele cumpărate începând cu 26.02.2020 și continuând pe perioadă nedeterminată, până la eradicarea epidemiei în România. Vă rugăm să amânați retururile în această perioadă, ne dorim să putem lucra în condiții de siguranță. Retururile vor fi prelungite automat cu termenul legal de 14 zile. Vă rugăm să ne trimiteți un mail pe adresa [email protected] pentru a semnala intenția dvs. de retur. Credem că este esențial să fim uniți. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Dacă nu puteți amâna returul, vom accepta produsele trimise doar prin curier. Asigurați-vă că produsele sunt bine ambalate pentru a evita eventuale avarii pe transport.

Produsele achiziționate prin intermediul siteului pot fi returnate conform legilor în vigoare la depozitul Ideall din Strada Viilor nr. 2, Dragomirești Deal (A1 Business Park)

Formularul de retur îl găsiți aici.

Este preferabil să completați formularul și să îl adăugați printat în colet.

1. Renunțarea la cumpărare

Produsele achiziționate online (la distanță) se pot returna conform O.U.G. 34/2014.

  • Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunța la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului.
  • Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului.
  • Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în cel mai scurt timp de la primirea produselor, în măsura în care clientul transmite informațiile necesare efectuării plății.

Consumatorul are următoarele responsabilități:

  • Pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
  • Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

2. Nu se pot returna:

  • Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator. Nu se pot returna produse de igienă/îngrijire personală care au fost desigilate.
  • Înregistrări audio sau video sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate de consumator.

3. Produse aflate în garanție cu raport de service de înlocuire

Produsele pentru care unitatea de service abilitată a emis accept de înlocuire vor fi înlocuite cu un produs identic, sau, dacă acest lucru nu este posibil, se va returna contravaloarea acestora.

 

Ideall.ro
Ideal Tech SRL
Pta Valter Mărăcineanu 1-3, intr 3,
sect 1, BUCUREŞTI
RO 24973982 | J40/660/2009
RO04 RZBR 0000 0600 1621 8236
Raiffeisen Bank
Abonează-te la Newsletter