Cosul meu 2
CATEGORII Categorii de produse

Termeni și condiții

Termeni

"Ideall.ro", "noi", "siteul", "vănzătorul" reprezintă firma All Online Tech SRL si serviciile oferite prin intermediul siteului www.ideall.ro
"Utilizatorul" este orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau orice persoană juridică ce accesează siteul ideall.ro indiferent de scop.
Termenul "client" sau "cumpărător" desemnează orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau orice persoană juridică ce a achiziționat sau este în curs de a achiziționa produse prin intermediul siteului ideall.ro
 

Acceptare

Utilizarea acestui site, incluzând vizitarea paginilor cuprinse de către acesta precum și achiziționarea bunurilor și serviciilor oferite prin intermediul sau, implică acceptarea termenilor și condițiilor prezentate mai jos.

Ne rezervăm dreptul de a modifica aceste prevederi fără nicio notificare prealabilă.
 

Documente contractuale

Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.

Vânzătorul nu consideră în nici un moment o comandă neconfirmată că având valoarea unui Contract. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată..
Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către Vânzător sau furnizorii acestuia.

Conținut

Echipa noastră face eforturi permanente pentru a oferi informații cât mai corecte și actualizate. Nu se garantează însă că aceste informații sunt întotdeauna corecte, complete și actualizate.

Specificațiile tehnice, prețurile, imaginile produselor comercializate pot fi modificate fără nicio notificare prealabilă. De asemenea, nu garantăm că accesul și utilizarea acestui site este fără întreruperi sau erori și ne declinăm răspunderea pentru orice situație care poate apărea din cauza unor erori de software sau defecțiuni tehnice apărute la server.

Imaginile produselor comercializate au caracter informativ și pot conține accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard.

Toate promoțiile prezentate prin intermediul acestui site sunt valabile în limita stocului disponibil.
 

Prelucrarea datelor personale

Prelucrarea datelor personale a clienților se face conform legilor în vigoare și este stipulată în pagină Confidențialitate, care face parte integrantă din prezentul contract.
 

Condiții de vânzare

Toate produsele comercializate de către Ideall.ro sunt produse noi, în ambalajul original al producătorului.
Prețul produselor afișate în cadrul site-ului www.ideall.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare..
Prețul produselor include timbru verde (acesta este specificat pe pagina fiecarui produs) dar nu include taxele de transport. Tarifele de transport sunt specificate in pagina Livrarea produselor.

Ofertele sunt valabile în limita stocului disponibil și pot fi retrase sau modificate fără nicio notificare prealabilă dacă în listele distribuitorilor oficiali apar schimbări sau erori de preț.

Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urmă unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără că vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

  • neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
  • invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Ideall.ro, în cazul plății online;
  • datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
  • produsele nu sunt disponibile în stocul furnizorului la data/ora respectivă.

    Prețul, modalitatea de plata și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/sau Servicii vândute de Ideall.ro şi pentru orice alte plăti aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poștă electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul sau și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
    În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat și achitat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 14 zile (de regulă 1-5 zile lucrătoare) de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de renunțare la comandă.

    Disponibilitatea unui Bun va fi afișată în Site după cum urmează.

  • “În stoc” – avem produsele în stocul Ideall.Ro și le putem livra direct din depozit.
  • "Stoc limitat” – avem produsele în stocul Ideall.Ro și stocul este limitat.
  • “Furnizor (in limita stocului) ”– Bunul nu este disponibil în stocul Ideall.ro. produsele pot fi comandate la furnizor de Ideall.Ro în limita stocului disponibil. Dacă înregistrezi o Comandă pentru un Bun care are în dreptul lui “Furnizor (in limita stocului)”, unul dintre consultanții noștri de vânzări te va contacta în cel mai scurt timp ca să îți comunice disponibilitatea Bunului.
  • “întreabă stoc” – Bunul nu este disponibil în stocul ideall.ro și nici în stocul furnizorului. Dar, dacă ne contactezi cu privire la acest bun, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifică termenul de aprovizionare al furnizorului și te va contacta că să îți comunice disponibilitatea Bunului.
  • “momentan indisponibil” – momentan nu putem procura Bunul pentru că nu se găsește în stocul furnizorului.
     

    Condiții de livrare a produselor

    Livrarea produselor comandate se face fie prin personal propriu fie prin firme specializate de transport.

    Termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmării comenzii. În cazul în care nu se poate livra comanda în acest termen, vom contacta clientul și vom stabili de comun acord un alt termen de livrare. Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României..

    Procesarea comenzilor în perioada sărbătorilor.
    În perioada sărbătorilor de Paște, de iarnă, a evenimentului Black Friday, Rabla Electrocasnice, precum și pe toată durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum și livrarea acesteia poate dura între 1-30 zile lucrătoare, dar nu mai mult de 30 zile de la data confirmării comenzii.

    Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/conținutul unor colete se fac în momentul livrării pe AWB sau se întocmește un proces verbal de constatare, se refuză primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
    Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

    Produsele livrate sunt întotdeauna însoțite de:

    • Bon fiscal (dacă plata este făcută cash la livrare de către personalul propriu) sau chitanță transportatorului (dacă plata este făcută cash la livrare prin curier)
    • Certificat de garanție.

    Factura fiscală se emite electronic și poate fi descărcată din contul de client


    Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factură fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).

    Deschiderea coletului la livrare


    În momentul recepționării comenzii poți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
    Dacă în urma deschiderii coletului constați că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare şi prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, îți recomandăm să refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completezi un Proces verbal de constatare, în prezența curierului în momentul livrării.
    Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
    În cazul în care ai optat pentru plata ramburs, poți solicita deschiderea coletului înainte sau după ce ai achitat comanda dar obligatoriu în prezența curierului.

    Returnarea produselor

    Produsele achiziționate prin intermediul siteului pot fi returnate conform legilor în vigoare.

    Renunțarea la cumpărare

    Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului.


    Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a bunului comandat.

    În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, trebuie să notifice Vânzătorul în scris acest lucru, prin poștă sau email.

    Numai cererile scrise se vor lua în considerare. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului.

    În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv.

    În cazul în care Comanda este achitată, rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în maxim 14 zile de la recepția bunului în depozitul ideall.ro, în măsură în care clientul transmite informațiile necesare efectuării plății.
    Suma va fi returnată după cum urmează:

  • pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire în contul din care a fost efectuată plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
  • pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ -> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
  • pentru Comenzile achitate cu numerar în sediu-> prin restituire numerar în sediu, prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat, conform opțiunii clientului.
  • pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.

    Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să-o facă într-un magazin.

    Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

    Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou ( accesorii lipsa, modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, lipsa certificat de garanție, manuale de utilizare, instrucțiuni de folosință prezente la livrare etc., ), ne rezervăm dreptul de a solicită o taxa pentru readucerea Bunului în stadiul inițial, după caz,sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului că resigilat sau, la solicitarea Cumpărătorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător.

    În cazul în care produsele sunt returnate prin curier, se recomandă utilizarea serviciului "deschidere colet la livrare" astfel încât reprezentanții Ideall.ro să poată verifică integritatea produselor returnate. Dacă produsele sunt returnate folosind alt serviciu, va asumați responsabiliatea că acestea să ajungă la noi în depozit în condiții optime. Ne rezervăm dreptul să diminuăm valoarea returului dacă coletele trimise prin curier fără opțiunea deschiderii coletului la livrare nu sunt conforme.

    Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

    Diminuarea valorii Bunurilor returnate Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță Cumpărătorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumpărătorului i se permite să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natură, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor. Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumpărătorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. Cumpărătorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor.

    În cazul în care Cumpărătorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumpărătorul este responsabil pentru eventuală diminuare a valorii Bunurilor.

    Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun.

    Ca urmare, Cumpărătorul are obligația atunci când își exercită dreptul de retragere din contract să îl returneze în ambalajul original, în măsura în care este posibil, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia. Bunurile returnate ce prezintă urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se acceptă retur, cu mențiunea suportării de către cumpărător a costurilor necesare pentru aducerea lor la conformnitate. Pentru aducerea lor la conformitate implică costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat.

    Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau că diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

    Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultată din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este în responsabilitatea Cumpărătorului. Pentru claritate, din prețul total al Bunului returnat, Vânzătorul va reține o suma de bani ce reprezintă diminuarea valorii Bunului până la valoarea inițială a Bunului, după caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicată către Cumpărător într-o perioada de până la 15 de zile de la recepționarea Bunurilor returnate care nu sunt conforme în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat.

    NU SE POT RETURNA:

    • Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator. Nu se pot returna produse de igienă/îngrijire personală care au fost desigilate
    • Înregistrări audio sau video sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate de consumator

    Produse aflate în garanție cu raport de service de înlocuire

    Produsele pentru care unitatea de service abilitată a emis accept de înlocuire, se pot returna la depozitul nostru. Acestea vor fi înlocuite cu un produs identic, sau, dacă acest lucru nu este posibil, se va returna contravaloarea acestora.

     

    Despre cookies

    Ideall.ro folosește cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experiență îmbunătățită de navigare.

    Un "Cookie" este un fișier de mici dimensiuni format din litere și numere, care este stocat în browserul utilizatorului care se accesează Internetul. Acestea permit site-urilor să stocheze informații precum preferinţele utilizatorului.

    Dacă doriți să aflați mai multe despre cookies, puteți accesa următoarele linkuri:

  • Ideall.ro
    All Online Tech SRL
    Str Constantin Caracas nr 20
    sect 1, BUCUREŞTI
    RO46436408 | J40/12999/2022
    RO80 BTRL RONC RT06 5205 8601
    Banca Transilvania
    Carduri Visa si Mastercard
    ANPC SOL